Tuesday, September 8, 2009

TAGGED DARI CIKGU ZURA LAGI

::g nie berkisahkan pasal makan...bab makan memang febret aku..so negok la bdn aku wlpun cuba diet tp x ade maknanye... ::

[TAG] Makan-Makan Raya:-

1. Suka memasak ?

ohh masak aku memang suke...lagi2 masak tuk sudyn.. tp bila dtg malas.. aku suruh tukang masak aku yg masak(kedai la per lagik)

2. Masakan istimewa anda untuk yg tersayang adalah...(2 jenis)

1: gulai tempoyak

2:kari kepala ikan

3.Makanan istimewa yang anda suke waktu Raya? kenapa?(2 jenis)

lemang + rendang tok n ketupat n ayam masak merah..kenape aku suke bab tu akunyer fov menu raya

4. Kuih Raya Kegemaran anda dan si dia?

aku n sudyn memang suke biskut tart nenas n almond london

5. Tayang sikit gambar masakn dari anda...hehe

gambar x snap la...negok la nanti diusahakan

6. Sila beri TAG ini pada 6 orang kenalan di Blog List anda:-

bab nie paling aku x suke..bab x ade geng...jd aku x tag sesaper

p/s:cikgu keje sekolah dh siap

No comments: