Saturday, August 22, 2009

tagged dr c33ra

1. Copy award untuk diletakkan dalam blog anda


ceera aku ambik ekk...tp aku x paham la nape gambo kencing nie leh tekenan dihati aku,.
adakah aku suke mengencing,terkencing @ dikencing oleh insan yg suke mengencing....
eee poning macik nk pkr...

2. Nyatakan 6 fakta menarik mengenai pemberi award ini.(award nie aku rembat kat ceera la)

6 banyak sgt tu...aku konal si ceera nie pun dr blogger..tp yg aku tau dia nie happy go lucky orgnyer,suke senyum ,suke bposing amik gambo,x kedekut ilmu n cantik(aku suke baca n3 ceera,wpun aku bukan pengomen tegar..kemalasan yg tlampau aku nie)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri.

woh 9 tu....tp aku nie x ade hobi yg tetap...ikut musim...tp bab shoping pegabis duit tu bukan hobi tp keperluan yg mesti ditunaikan.....

aku lebe kurang la macam ayat si ceera MALAS tu yg bt ape pun semu ikut mood.

4. Pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka

aku nk tagged....akak zura ,nurul (citarasa88) n semua yg nk amik award nie sila2 la....jgn malu2....



No comments: