Friday, August 28, 2009

TAGGED DARI K ZURA

(dh lama x wat keje sekolah dr teacher zura..
woo garang teacher nie x wat nanti kena rotan..ee takut.so teacher dh koje kolah dh berehhhh)

1. Letakkan logo award ini ke blog anda

dah tepek dh

2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yg anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra

bab nie yang aku malas nie..aku nak tag sape,aku x ade kawan blog ramai...arkkk sape2 la nk silakan


3. Nyatakan penghargaan ini melalui "BACKLINCK" dgn blog yg anda anggap paling memberikan inspirasi & mesra dari blog anda..

eee no komen ..x paham la n x tau ape nk wat(begap tul)


4. Informasikan penerima award mengenai award yg mereka terima dgn nytakan komen di blog mereka.

insyallah ...klu kemalasan diri x menjelma
5. Berbagi cinta & Syg tuk penghargaan ini kpd pemberi anugerah ini...

terimala kasih atas anugerah ini,teras diri dihargai gitu..wah megedikss lak aku nie

*sape x saya family...kakak zura saya sayang kamu n family kamu gak*

No comments: